hej

Ja, idag i har det varit en vanlig dag i skolan (Förutom att i matsalen så helt plötsligt kom det en kille i min paralellklass och tog en köttbulle från min tallrik...)
På bilden så jobbar vi med film. Det är jätteroligt! jag spelar en tjej som är ovän med en tjej som har magiska krafter och sen får jag ett kärleksbrev och blir lurad ut i skogen.

//Tessa

Who says?

Jag blir så glad när jag hör den här låten! :D  //Tessa

unwritten

//Tessa

Because of you

//Tessa

LOL XD

//Tessa

Lite om mig

Jag tänkte berätta lite om mig själv nu.
Jag och min bästa vän Tessa driver denhär bloggen sedan den 27/1/2012. Vi har varit bästisar sedan vi var fyra år.
Tessa bor i södra sverige och jag i stockholm men vi håller kontakten och har snart har vi varit bästisar i 10 år.

Jag älskar djur, och rider en gång i veckan på Ponnystall. Jag går på en kunskapsskola och går i 7:an.
Jag har också en egen blogg som heter agnestyle.blogg.se och ni får gärna titta in där när ni vill :)

Det var lite om mig!


/@nes


Brakeeven

//Tessa

RSS 2.0