19.24

Hej igen jag ville bara berätta att det var den årliga fågelholk tävlingen på skolan och denna gick vidare till SM i Stockholm. Jag tyckte den var allra bäst! :D
Liksom hur kommer man på en sån sak? Det är så himla annorlunda! Jag tycker älskar den! :D
Den är gjord av Simon, Jonathan, Kasper, Albin och David i min klass.


Denna fick nästan min röst för den är ju också jättejättefin, men jag kom på att rovdjuren ser ju in och jag tyckte golfbanan var lite mer speciell.  ;)

//Tessa

Torsdag

hejsan egentligen ska jag jag plugga franska nu men jag tog en paus...
Förlåt att jag inte bloggat på länge men jag orkar inte blogga varje dag och Agnes har inte haft nån blogglust på jättelänge....

Imorgon får jag tågrälsen påsatt, vilket jag tycker blir skönt. :) Men nackdelen är att vi måste sticka hemmifrån vid typ sju... Det blir lite jobbigt, fast det är bara typ en kvart tidigare och annars kan jag ju göra som linnea gör och ta med mig en macka till skolan sen och äta då så får jag sova lite längre. Det är ju assmart!

Ps! I lördags fick jag en ny dataskärm, två biokort, pengar, ett par plommonlila converse, några tröjor och en massa nagellack. :)

Föresten jag pratade lite med Agnes och hon har tagit ut spikarna ur armen idag så hon var väldigt trött och så. Det måste vra skönt för henne!







//Tessa

Tjena

Idag har jag varit i skolan och sen hängt med Linnéa när hon klippt sig och kollat på skor. Det var jättekul! :D
Jag längtar tills imon. Träffa kompisar, äta tårta och ha det jättekul! :D  Föresten så har jag fått bytt skrivbord nu.

Just nu sitter jag och kollar på gamla bilder från typ 4 år sen. 
//Tessa

Friday!

tjena bloggsen! Jag sitter och funderar. För jag kommer antagligen få byta skrivbord någon gång snart för mitt är sönder. Jag sitter och funderar för mitt skrivbord är litet och söndrigt men det är min lilla hörna. Det som jag nog kommer byta till är helt och 40 cm större. Hmm... Det kommer bli skönt men jag kommer sakna det gamla fast jag brukar inte använda det så mycket mer än när jag är vid datorn så det blir nog bättre med ett byte.... Men jag kommer sakna det gamla....
Aja detta är nog inte så intressant att läsa men jag vet inte. Iallafall det är fredag. Oyeah! ;)
Jag har nyss varit med Linnea och pratat en massa och annat gott. :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra denna helgen. Chilla antar jag och kanske va med yvonne. Får se!

bild tagen av pappsen.
//Tessa

Chilledill

Ja, idag har jag bara tagit det lungt och snart ska jag äta tacos! De är livet. ;)  
//Tessa

18.02



Förlåt att ingen bloggat på länge. Vi har bara inte haft nån blogglust. :/  Vem hopaas ni vinner idag i melodifestivalen? Själv tycker jag att Loreen är bäst men jag gillar Dead by aprils och Lisa myskovskys låtar också. :)

Diggediggedingdingding här glider Tessa iväg! ;)

16.44

Hejsvejs. Just nu skypar jag med Sandra. :)
Jag har nyss ätit lite mackor och så.
Det blev ett kort inlägg nu för jag har inte så mycket att skriva om.
//Tessa

RSS 2.0