Fan va man längtar!

Om ni undrar så ska jag till London imorgon(!). Jag kommer därför inte blogga förens på måndag, fasst jag har ju typ inga läsare så ni kommer väl inte sakna mig så mycket :)

Jag ska åka med pappa och vi är där tills på söndag. Vi ska se Big Ben, jag ska åka London eye, vi ska va i Hyde Park och se Lejonkungens musikal. Och så står shopping på listan också!
I'm soo happy! <|:D (smiley men partyhatt)

Ska kolla upp vad det finns för ställen att handla kläder på där. Min kompis tipsa mig om att Abercrombi har en butik där.
Jag tänker leta upp Hummingbird Bakery och käka upp alla kakor. Kommer se ut som en fet fan när jag kliver på planet till Stockholm>:D.


Bild från wikipedia, men snart kommer det riktiga, ska ta med en bra kamera så jag slipper använda mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0