20.04

Det blev rättså failat när jag och Linnéa skulle spela in film idag. Jag spelade in och sen hittade vi inte filmen så jag spelade in typ 4 5 gånger men det sparades ändå inte, så tillslut gick vi tillbaka och då hade vi redan gått 10 min på övertid! När vi kom tillbaka visade det sig att jag hade bara ställt in på filma men inte tryckt på start så vi fick inget gjort. :/ Sen blev Linnéa också superstressad för hon var tvungen att byta om och tvätta bort allt sminket för hon spelade en jätteelak punkare så hon hade svart runt ögonen och riktigt tuffa kläder! så jag sprang och hämtade hennes mapp och allt sånt och sen sprang jag upp till franskan. Kom precis i tid! Förra gången kom jag 20 minuter sent för att vi hade dragit ut på tiden när vi filmade så jag ville inte komma sent nu igen!

Efter skolan hängde jag med Linnéa hem och vi hade jättemysigt. Först åt vi (som alltid) och sen kollade vi på film :)

//Tessa

Kommentarer
Postat av: Anna

Synd med er film, men när den väl blir färdig blir den säkert jättebra ;)

2012-03-01 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0