orkar inte blogga!

Tjena! Idag är jag supertrött så jag orkar egentligen inte blogga men jag gör det ändå.
Jag sov jättelite för jag var tvungen att renskriva en novell i svenskan till idag och jag blev distraherad så det blev väldigt sent och precis när jag var färdig kom jag på at jag hade två timmar på mig på kä-säcken att renskriva! Fast det är nog ändå väldigt bra att jag gjorde det igårkväll för annars hade jag haft jättemkt att göra nu på kvällen.

Just nu sitter jag och lyssnar på All this way med Amanda Fondell.

Den här väskan gjorde jag på sllöjden. Vad tycks?
och denna jordgloben ritade jag för ett so arbete. Tyvärr är den vänd på sidan men skit samma!

//Tessa

Kommentarer
Postat av: Emma W

Nu är vinnaren utsedd i veckans blogg tävlingen, kika in för att se om du blev en av vinnarna vetja! :)

2012-03-01 @ 13:54:22
URL: http://www.heiemma.devote.se
Postat av: Anna

Väskan blev jättefin!

Har ingen aning om vad jag ska göra på slöjden...

Förslag?

2012-03-01 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0