Sista lovdagen

Hejsan! Ja nu är det kvällen på min sista lovdag.Det är inte mycket kvar av den heller. Det är ju synd att man inte kan sova länge på morgonen och göra vad man vill under dagarna längre, men skola är ju inte så farligt heller! Man är iallafall samlad med sina kompisar och imorgon ska jag och Linnéa fortsätta på vår film. Det är kul och på måndagar har vi också ett väldigt lungt chema! (y)
Det är inte heller så värst långt kvar till påsklovet och när det väl är påsklov blir det snabbt sommar! :)  Jag älskar sommar! :D Det är så härligt att kunna gå ut i linne och shorts utan att frysa, bada, vara med kompisar, chilla, va på semster,åka på läger och ha tid att göra allt det man inte hinner göra under de vanliga veckorna!
Våren är också härlig och jag blir genast mycket piggare när solen skiner, fåglarna kvittrar och träden blir gröna! :)
//Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0