Sportlov

Hejsvejs, nu är jag i mitten av mitt sportlov. Det är chill!

På lördagen var jag med Linnéa och Yvonne på kvällen. Vi hade jättekul. Vi sjöng karaoke, kollade på Sherlock Holmes och pratade en massa.

På söndagen åkte jag till Sandra och åkte hem på tisdagen. Vi hade det jättekul! Vi åkte bla till nova och handlade, hade spakväll och jag följde med henne till stallet osv. När vi var ute och cycklade så cycklade vi över en isfläck och Sandra bara: Oj vad halt det blev! Jag: ''Nej'' och sen trillade jag.
Sen när de skulle skjutsa mig till tåget sa Sandra: Mamma säger att vi måste springa!  Jag: oj har vi brottom? :o     

Ikväll ska jag och Yvonne ha filmkväll och kolla igenom de första två säsongerna av Sherlock Holmes. Kommer bli superkul ju!

Kolla vilka söta små rackare vi passar åt en kompis nu på lovet!  :)


//Tessa

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Bo ja!! Sherlock!!

2012-03-24 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0