Torsdag

Tjena! Idag hade vi matteprov. Gick väl ganska bra men det var dålig arbetsmiljö. Först så sa vår lärare att vi bara hade en halvtimme på oss och då tänkte man bara shitt! Hur ska jag hinna? Sen när man höll på att skriva provet så hade sexorna (i klassrummet bredvid) hörövning och efter ett tag så spelades det trummor och saxofon i ett annat rum bredvid oss. Fatta att det var svårt att koncentrera sig! Sen när det hade gått 20 min blev jag precis färdig med A-delen och hade bara tio minuter på mig att göra B-delen som var lite svårare, men som tur var fick vi mer tid så då kunde vi alla pusta ut men på de sista uppgifterna fick jag hjärnsläpp.       

//Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0